Store udfordringer med TDC NETs netværk. 112 opkald virker ikke!

AI genereret resume (TL;DR) Skjul resume
Der er en generel fejl på mobilnetværket i Danmark, hvilket gør det svært for mange danskere at foretage og modtage opkald samt opleve problemer med dataforbindelse. Dette problem inkluderer også 112-opkald, hvilket er kritisk. Hvis du har brug for at ringe 112, men ikke kan på grund af netværksproblemer, anbefales det at fjerne simkortet og ringe uden det. TDC arbejder på at løse problemerne, men det kan tage tid, før alt fungerer korrekt igen. Mobilselskaber, der benytter TDC-netværket, inkluderer TDC, Yousee, Telmore, Eesy, Hallo, Velkommen, Unotel, Vimobil, DGI, Onphone. Driftsproblemer kan følges på TDC Erhvervs hjemmeside.
Vis bullet points

En generel fejl på mobilnetværket betyder, at mange danskere kan have svært ved at foretage og modtage opkald og nogle oplever også problemer med data.

Dette er også gældende for 112 opkald, hvilket er et stort problem. Har du behov for at ringe 112 men ikke kan på grund af netværksproblemer. Tag da simkortet ud af telefonen og ring uden simkort, da 112 opkald virker uden simkort.

TDC er ved at få styr på problemerne nogle steder, men det kan fortsat tage tid før alle dele virker korrekt igen.

Mobilselskaber der benytter TDC netværket: TDC, Yousee, Telmore, Eesy, Hallo, Velkommen, Unotel, Vimobil, DGI, Onphone.

Du kan følge med i alle driftproblemer på TDC erhvervs hjemmeside: https://tdc.dk/kundeservice/driftsinformation/

GÅ IKKE GLIP AF NOGET

Vær blandt de første til at få besked, når vores seneste artikler bliver udgivet ved at tilmelde dig vores ugentlige nyhedsbrev!